Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Erika - 14 augusti 2013 23:04

Nu är det full rulle med hovslageriet igen, men i dag hade vi inte så många hästar att sko ;) men en hel del verkningar. Det var skönt med en lite kortare arbetsdag i dag.

Fick lust att spana efter kantareller i eftermiddags, så sadlade på Rosa westernsadel och så begav vi oss ut i skogen, med lilla flisan i släptåg efter oss. Hittade HELA 6 kantareller! Men vi fick oss en härlig skogstur iaf, hittade även en jätte mysig stig som jag måste visa Fanny nästa gång vi rider tillsammans.

Måste bara säga det att Gud vad jag älskar denna hästen! Rosa är verkligen världens mysigaste <3
Här om dagen när Fanny och jag var ute och red, hon red på Tizo och jag på Rosa, så kom det en älgko med kalv i full fart och korsade vägen ca 20-30m framför oss. Rosa och Tizo stannade och kollade på ekipaget och sen började Rosa bara skritta på, precis som om det hörde till vanligheten att älgar korsar hennes väg ;) och Tizo samma sak.. Jag har verkligen underbara hästar!

Nu blir det lite Candy crush saga, sen sängen...

#älg #candycrush #häst #kantarell #kantareller #älskar #hund #hovslagare #rida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards