Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Erika - 8 augusti 2013 23:38

I dag har det verkligen varit en heldag! I dag har vi skott 12 #hästar så är ganska mör i kroppen nu. Men Gud vad kul det är! Jag får göra mer och mer nu hos privat kunderna ;) när vi är på ridskolan och skor så får jag oftast stå med egen häst att sko och det är verkligen lärorikt! Skor ju förvisso mina egna hästar sen en tid tillbaka, men det är ju aldrig samma sak som att sko någon annans häst/ponny.

I morgon ska det verkligen bli skönt med en kort dag! Då har vi bara 2 verkningar och 1 skoning ;)

Nä nu är det dax för sängen!

Av Erika - 8 augusti 2013 10:57

Jag har nu bestämt mig för att börja blogga, vilket jag funderat på väldigt länge, men inte påbörjat förens nu... På denna bloggen kommer jag att lägga all fokus på mina hästar, min utbildning (går som hovslagarlärling) och allt annat som rör hästar. Jag hoppas att jag ska fullfölja denna bloggen ;) Lite kortfattat.... Jag har just nu ett quarter sto 12år, som både rids i western och klassisk ridning, en 4årig hingst, korsnings ponny (d-ponny, IC/arab) som rids och utbildas av en kompis till mig. Hon har en helt egen blogg just för honom som ni kan följa här http://tizos.blogg.se/ sen har jag även helsyster till hingsten som är 3år, inriden och under utbildning. Min utbildning...Jag går som hovslagarlärling via Leksands hantverks förening. Så jag går som heltidslärling. Jag började november 2012 och är färdig Hovslagare november 2014.

#hovslagare #ponny #quarter #lärling #häst
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards